Käyttöehdot

Toimitukset
Tilaukset
Palautukset
Yhteystiedot

Toimitukset

Milloin saan tilaukseni?
Yleensä tilauksen tuotanto kestää 2–7 päivää, minkä jälkeen tilaus lähetetään. Toimitusaika riippuu sijainnistasi, mutta sen voidaan arvioida kestävän:
Eurooppa: 6–8 arkipäivää
Muu maailma: 10–20 arkipäivää
 
[Covid-19] Milloin saan tilaukseni?
Tuotanto- ja toimitusajat kaikille tuotteille voivat olla tavallista pidempiä ja saattavat pidentyä, kunnes tilanne palaa normaaliksi. Viivästyksiä saattaa olla toimitusketjussamme, mukaan lukien jakelijat ja kuljetusliikkeet, kun koko teollisuus kamppailee haasteiden kanssa.
 
Mistä tilaukseni lähetetään?
Tuotteemme valmistetaan tilauksesta yrityksessä, jolla on tuotantoa maailmanlaajuisesti. Pääsääntöisesti tuotteet valmistetaan ja lähetetään Euroopan Unionin alueella.
 
Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulut ovat 4,90€ per tilaus. Tarjoamme ilmaisen toimituksen tilatessasi useampia tuotteita vaihtuvien kampanjoiden mukaisesti.
 
Laskutetaanko tulli Euroopan ulkopuolisesta tilauksestani?
Ainoastaan Euroopan ulkopuolisissa kansainvälisistä tilauksista voi aiheutua ylimääräinen tulli- ja veromaksu. Tämä maksu ei ole meidän hallinnassamme ja paikallinen tullitoimisto arvioi sen. Tullikäytännöt vaihtelevat suuresti maittain, joten tarkista suoraan paikalliselta tullitoimipaikaltasi, soveltavatko ne tulleja ja veroja ostoihisi.
 
Tilaukseni pitäisi olla täällä jo, mutta minulla ei vielä ole sitä. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ennen kuin otat meihin yhteyttä, toimi seuraavasti:
  1. Tarkista toimitusvahvistus sähköpostista, onko toimitusosoitteessasi virheitä.
  2. Ota yhteyttä pakettiasi kuljettaneeseen kuljetuspalveluun ja selvitä onko heillä pakettisi.
  3. Jos toimitusosoite oli oikea eikä pakettia ole kuljetuspalvelulla, ota yhteyttä meihin sähköpostilla asiakaspalvelu@teez.fi, liitä sähköpostin otsikkoon tilausnumerosi.
  4. Jos toimitusosoitteesi oli virheellinen, voimme lähettää sinulle tilauksen uudelleen, mutta toimitus tapahtuu omalla kustannuksellasi.

Tilaukset

Kuinka tuotteeni valmistetaan?
Työskentelemme yksilöllisesti tilauksesta valmistettavien tuotteiden painopalvelun kanssa. Heillä on toimipisteitä ympäri maailmaa, joten tilauksesi tulostetaan ja lähetetään tuotantolaitoksesta, joka voi tehdä sen tehokkaimmin, missä oletkin. Suomeen toimitettavat tuotteet valmistetaan EU:n alueella.
 
Kuinka voin seurata tilaustani?
Kun tilauksesi lähetetään saat seurantalinkin sähköpostitse. Jos sinulla on kysyttävää lähetyksesi seurannasta tai lähetyksestäsi, lähetä sähköpostia meille asiakaspalvelu@teez.fi.
 
Sain väärän tai vahingoittuneen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme pahoillamme, jos tilaamasi tuote saapui vahingoittuneena.
Voit auttaa meitä ratkaisemaan tämän puolestasi nopeasti lähettämällä meille viikon kuluessa sähköpostilla asiakaspalvelu@teez.fi tilausnumerosi, valokuvia vaurioituneesta/väärästä tuotteesta ja kaikki muutkin tilauksesi tarpeelliset tiedot. Otamme yhteyttä tilanteen ratkaisemiseksi mahdollisimman pian!
 

Palautukset

Mikä on palautuskäytäntönne?
Emme tarjoa palautuksia ja vaihtoja, mutta jos tilauksessasi on jotain vikaa, ilmoita siitä meille ottamalla meihin yhteyttä asiakaspalvelu@teez.fi!
 
Tarjoatteko hyvityksiä?
Hyvityksiä tarjotaan vain asiakkaille, jotka ovat saaneet vääriä tai vahingoittuneita tuotteita. Jos jokin näistä koskee sinua, ota yhteyttä meihin osoitteessa asiakaspalvelu@teez.fi valokuvineen vääristä / vahingoittuneista tuotteista, ja me hyvitämme sen sinulle.
 
Sain väärän tai vahingoittuneen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme pahoillamme, jos tilaamasi tuote saapui vahingoittuneena.
Voit auttaa meitä ratkaisemaan tämän puolestasi nopeasti lähettämällä meille viikon kuluessa sähköpostilla asiakaspalvelu@teez.fi tilausnumerosi, valokuvia vaurioituneesta/väärästä tuotteesta ja kaikki muutkin tilauksesi tarpeelliset tiedot. Otamme yhteyttä tilanteen ratkaisemiseksi mahdollisimman pian!
 
Voinko vaihtaa tuotteen eri kokoon / väreihin?
Tällä hetkellä emme tarjoa vaihtoja. Jos et ole varma, mikä koko sopisi paremmin, tutustu kokotaulukoihimme – jokaiselle verkkokaupassamme olevalle tuotteelle on kokotaulukko tuotekuvausosiossa. Vaikka onkin harvinaista, on mahdollista, että tilaamasi tuote on toimitettu väärin. Jos näin on, ilmoita asiasta meille asiakaspalvelu@teez.fi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Lisää tilausnumerosi ja kuvat väärin toimitetusta tuotteesta, niin lähetämme sinulle uuden tai hyvitämme tilauksesi!
 

Yhteystiedot

Teez
PL 64
65101 Vaasa
Finland
Yhteydenotot asiakaspalvelun kautta: asiakaspalvelu@teez.fi